13 August 2016

MESIN JAHIT TEPI HALUS INDUSTRI MURAH2

Assalam semua.
Ramai plak yang tnya noril dah tk ambil tempahan ke...klu korng nk tahukan jahitan ngn noril mmg tk dpt nk pisahkan mcm aur dgn tebing,mcm irama dn lagu..hihhhihi...betapa cintanya noril dgn dunia jahitan ni.

Menjahit masih lagik noril noril..cuma noril menambah cabang bidang perniagaan noril shj...klu sblm ni menjahit skg ni noril menjual mesin jht...

Banyak plak ckp noril ni.. noril nk bgtw ngn kengkawan skg ni sape2 yg carik mesin jahit tepi halus industri noril dah ada open utk jualan..brand silver star.

Contoh mesin mcm kt bwh ni
Rupa bentuk sama mcm yg bejenama tu tp jahitan dia mmg cantik...sama mcm yg glamour2.. harga plakss mampu milik.. tak mahal sgt klu nak bandingkan dengn yg bejenama tu harga semua 2k atas...

yg ni harga di cuma RM1750.00 FREE POSTAGE SM. Sabah Sarawak noril tk cover sbb kos pos pun dh dkt 1k... pengsan nk bayar gigil tangan nk bayor postage jk.

Pada ualls yg nk dapatkan mesin ni mcm biasalah boleh terus wassap noril yee..
klu xmo mesin tepi halus,tp nk mesin tepi biasa tu tk pun jait lurus jk pun boleh wassap noril..
 Harga mmg murah  tp kualiti tip top sama mcm jenama terkenal. Jangan ingt yg tk glamour tu tk berkualiti taww... okeyy bye2....



Post a Comment
Copyright to NORIL
Designed by UMIESUEstudio 2015